Media Relations
dla Stowarzyszenia "Komfort Ciszy"

Media Relations:

Działania Media Relations to sposób nie tylko na budowanie wizerunku i promocję firm. Są to działania niezbędne również dla wielu organizacji. Dla Stowarzyszenia na Rzecz Lepszej Akustyki w Budynkach „Komfort Ciszy” przeprowadziliśmy kampanię mającą na celu zapoznanie odbiorców z nowo powstałym stowarzyszeniem, którego misją jest doradzanie, informowanie oraz edukowanie odbiorców w zakresie sposobów na ograniczenie uciążliwego hałasu w domu lub mieszkaniu. Celem Stowarzyszenia jest także badanie rynku i aktualnych potrzeb użytkowników. W tym celu stworzyliśmy ankietę „Mieszkam w hałasie, a wolał(-a)bym w ciszy”, która dostarczyła wiele cennych informacji.

Działania:

  • Kreacja i redakcja materiałów prasowych
  • Inicjowanie akcji specjalnych i współpracy z zewnętrznymi instytucjami
  • Bezpośrednia współpraca z dziennikarzami
  • Monitoring, raportowanie