Media Relations
dla Golden Rose

Marka:

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków kolorowych, lakierów do paznokci oraz akcesoriów do makijażu. Golden Rose posiada obecnie 80 punktów sprzedaży na terenie całego kraju w galeriach handlowych mieszczących się w miastach powyżej 60 tys. mieszkańców oraz doskonale rozwinięty system franczyzowy.

Media Relations:

Z perspektywy lat doświadczeń i współpracy z mediami wiemy, że nie ma nic cenniejszego niż kontakt osobisty dlatego też, nie boimy się odwiedzić redaktorów i porozmawiać z nimi bezpośrednio.
Nasz kontakt nie opiera się tylko na wysyłaniu maili – my nie lubimy być anonimowi. Jeśli już wysyłamy informacje staramy się tworzyć unikatowy content nie tylko z treścią, ale i obrazem.
Nie wysyłamy tylko notek produktowych i nie piszemy o rozszerzeniu asortymentu marki - stawiamy na storytelling i brand journalism.
…Wiemy, jak opowiedzieć historię Państwa marki oraz produktów i sprawić, że to właśnie one dadzą mediom content do pisania o branży, zainspirują do podjęcia tematów, będą partnerem w kreowaniu trendów.
Dzwonimy, rozmawiamy, ustalamy – a co najważniejsze – współpracujemy!

Działania w ramach kampanii:

  • Informacje prasowe przygotowywane wraz z ekspertami marki oraz jej interesariuszami
  • Regularna wysyłka produktów testowych do dziennikarzy
  • Przygotowywanie materiałów na zamówienie redakcji
  • Organizowanie spotkań prasowych oraz warsztatów