Loading...

Case Study

Wybrane zrealizowane projekty i kampanie.
Doświadczenie, które procentuje.

Pasaż Grunwaldzki
Grupa ECHO Investment

Stworzenie cyklu filmów wizerunkowych do promocji w mediach społecznościowych

Filmy wizerunkowe CHR Pasaż Grunwaldzki

Cel:

Wykorzystanie potencjału treści wideo do promocji Centrum w mediach społecznościowych. Komunikowanie o ważnych wydarzeniach – 6. urodziny Pasażu Grunwaldzkiego, relacja z finału konkursu Blog Day oraz otwarcie nowej strefy restauracyjnej.

Grupa docelowa:

Klienci centrum, mieszkańcy Wrocławia, dziennikarze.

Działania:

Realizację filmów wideo rozpoczynaliśmy od stworzenia koncepcji, scenariusza i doboru podwykonawców. Istotną kwestią było ukazanie zarówno Centrum, jak i poszczególnych najemców, co wymagało indywidualnych ustaleń i spójnej koncepcji. Zależało nam na stworzeniu klimatycznych i wiarygodnych wideoklipów, dlatego głównymi bohaterami zostali klienci centrum. Ważnym etapem był także właściwy montaż oraz dobór odpowiedniego podkładu muzycznego. Ostatnim elementem działań była promocja treści w mediach społecznościowych – w serwisie Facebook oraz YouTube.

Działania Agencji:

Agencja odpowiedzialna była za opracowanie i realizację wszystkich etapów produkcji oraz działań komunikacyjnych - od stworzenia koncepcji, scenariusza, wybór podwykonawców, organizację nagrań oraz promocję materiałów w sieci.

Wyniki

W efekcie powstały trzy filmy wizerunkowe, które do dziś są wizytówką Centrum.