Media Relations
dla MULTICOMFORT Saint-Gobain

Opis programu:

MULTICOMFORT Saint-Gobain to program Grupy Saint-Gobain, w który zaangażowane są wszystkie spółki firmy, takie jak ISOVER, WEBER, RIGIPS, ECOPHONE, BUILDING GLASS POLSKA, TADMAR. Skierowany przede wszystkim do firm wykonawczych i deweloperów, a także biur projektowych. Partnerom programu dostarczane są kompleksowe rozwiązania dla budownictwa niskoenergetycznego w postaci wysokiej jakości materiałów, jak również najwyższego na rynku standardu budownictwa oraz szczegółowego procesu certyfikacji prowadzonego wspólnie z Krajową Agencją Poszanowania Energii.

Wyzwanie:

Przekonanie opinii społecznej oraz przedstawicieli firm do inwestycji w budownictwo niskoenergetyczne w określonym standardzie i z certyfikatem. Zachowanie płynnej komunikacji multibrandowego programu.

Cel:

Przedstawienie potencjalnym klientom, partnerom oraz mediom wszystkich korzyści związanych z życiem i pracą w domu o MULTICOMFORTOWYCH warunkach. Promowanie realizacji partnerów programu (firm wykonawczych, deweloperów), jak również dedykowanych systemów Saint-Gobain. Udostępnienie wszystkich materiałów oraz narzędzi pomocnych w poszerzeniu bazy klientów.

Idea:

Domy niskoenergetyczne z certyfikatem MULTICOMFORT Saint-Gobain to miejsce do życia, które zapewnia komfort akustyczny, termiczny, dobrej jakości powietrza oraz wizualny, przy jednoczesnej gwarancji bezpieczeństwa, oszczędności i minimalnego wpływu na środowisko. To więcej niż oferuje deweloperski standard pod klucz, a nawet standard pasywny.

Media Relations:

Wykorzystujemy potencjał rozwiązań marki, przygotowując zróżnicowane materiały dopasowane do specyfiki i potrzeb mediów wnętrzarskich, budowlanych, branżowych, kobiecych/lifestylowych, regionalnych, a także biznesowych. W ten sposób edukowaliśmy rynek w obszarze założeń standardu MULTICOMFORT Saint-Gobain, a obecnie kreujemy ekspercki wizerunek jej przedstawicieli oraz partnerów. Długoletnie kontakty z redakcjami pozwalają nam zapewnić wysokiej jakości publikacje w najistotniejszych tytułach. + pdf pełne

Wsparcie kampanii:

  • Organizacja cyklicznych Dni Otwartych w domach modelowych w Gdańsku, Stawigudzie, Warszawie, Chorzowie
  • Informacje prasowe przygotowywane wraz z ekspertami marki oraz jej interesariuszami
  • Case studies wybranych realizacji
  • Materiały fotograficzne oraz video