Kalendarz firmowy sieci Naturhouse z udziałem pracowników

Cel:

Akcja z zakresu Employer Branding miała na celu zaktywizowanie pracowników sieci centrów dietetycznych Naturhouse – dietetyczek i asystentek, zintegrowanie zespołu, jak również zadbanie o dobrą atmosferę i pozytywny klimat w całej organizacji.

Grupa docelowa:

  • Bezpośrednio: pracownicy sieci Naturhouse
  • Pośrednio: klienci i partnerzy firmy, którzy otrzymali limitowaną edycję kalendarza Naturhouse

Działania:

W tym celu opracowaliśmy koncepcja konkursu fotograficznego dla pracowników sieci Naturhouse, w którym nagrodą główną był udział w sesji zdjęciowej do kalendarza Naturhouse. Konkurs promowany był z wykorzystaniem specjalnie zaprojektowanych i wykonanych broszur, mailingu oraz serwisu LinkedIn (grupy pracowników). Podczas odpowiednio zaplanowanego i zorganizowanego wyjazdu przeprowadzono sesję fotograficzną do kalendarza Naturhouse. Dodatkowo zadbano o szereg atrakcji dla uczestniczek. Wynikiem akcji był wyjątkowy kalendarz, na kartach którego wystąpiły pracownice sieci Naturhouse.

Działania Agencji:

Agencja odpowiedzialna była za opracowanie i realizację wszystkich etapów akcji - od stworzenia koncepcji, po realizację materiałów graficznych, dobór podwykonawców, organizację sesji i wyjazdu dla pracowników, jak również komunikację z uczestnikami.