Royal Brand Public Relations - nagłówek strony głównej

Public relations

Strategia skutecznego biznesu
Strategia komunikacyjna to niezwykle istotny element zarządzania przedsiębiorstwem. Planowanie każdej z nich rozpoczynamy od analizy pozycji firmy i jej otoczenia, adaptując proponowane rozwiązania do warunków rynkowych i branżowych, w tym konkurencji. Naszym zadaniem jest stworzenie strategii, która pozwoli w pełni wykorzystać możliwości marki i efektywnie wesprze założone przez Klienta cele biznesowe.

Media relations

  • Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z dziennikarzami
  • Tworzenie strategii komunikacji firmy/marki w mediach
  • Organizacja konferencji i spotkań prasowych
  • Kreowanie wizerunku ekspertów w mediach
  • Oprawa medialna wydarzeń, konferencje i spotkania prasowe
  • Prowadzenie profesjonalnego Press roomu
  • Komunikacja medialna w kryzysie Monitoring mediów
czytaj więcej 

Internet PR i Social Media

  • Opracowywanie strategii komunikacyjnej w Internecie
  • Usługi B2C: zarządzanie informacją o marce w mediach społecznościowych
  • Budowanie trwałych relacji z grupami docelowymi
  • Zarządzanie reputacją marki on-line
  • Prowadzenie Biura Prasowego
  • Kreacja e-newsletterów
  • Opracowanie materiałów na stronę internetową
  • Monitoring zasobów internetowych
czytaj więcej 

Brand PR

  • Tworzenie i realizacja strategii launchingu produktów
  • Budowa świadomości marki w mediach
  • Umacnianie pozycji marki na rynku
  • Opieka nad wizerunkiem marki
  • Re-branding
  • Aktywne wsparcie strategii sprzedażowych i marketingowych firmy
czytaj więcej 

PR korporacyjny

  • Prowadzenie audytu komunikacyjnego firmy
  • Tworzenie kompleksowych strategii PR dla firm i instytucji
  • Special event
  • Kreowanie wizerunku zarządu
  • Expert positioning
  • Komunikacja B2B
  • Community relations
  • Kampanie CSR
  • Doradztwo w tworzeniu wizerunku firmy
czytaj więcej 

Komunikacja wewnętrzna

  • Audyt potrzeb komunikacyjnych wewnątrz organizacji
  • Przygotowanie strategii komunikacji wewnętrznej (misja i wizja firmy)
  • Programy lojalnościowe, integracyjne dla pracowników
  • Wydawnictwa firmowe (gazetki firmowe, newslettery, strony WWW)
  • Wydarzenia specjalne dla pracowników (dni otwarte, szkolenia, konferencje, gale, imprezy okolicznościowe)
  • Przygotowywanie listów do pracowników, wystąpień firmowych
  • Kompleksowe doradztwo z zakresu komunikacji wewnętrznej
czytaj więcej 

Planowanie i zakup mediów

  • Profesjonalne doradztwo w planowaniu mediów
  • Budowanie strategii medialnej w oparciu o konkretne nośniki, harmonogram emisji reklam, cele medialne i parametry kampanii oraz budżet Klienta
  • Zakup mediów
  • Ocena efektywności kampanii reklamowej/ Analizy post buy
czytaj więcej 
Aktualnośći

2016-07-26

— Razem z marką Golden Rose mieliśmy okazję zaprezentować nowy look oraz nowości kosmetyczne przedstawicielom mediów. Podczas konferencji prasowej, która odbyła się 26 lipca 2016 roku w klimatycznej oranżerii Willi Foksal, dziennikarze mogli na żywo zobaczyć makijaż wykonywany krok po kroku przez profesjonalną wizażystkę.



2016-07-18

— Z początkiem lipca portfolio wydawanych przez nas biuletynów firmowych poszerzyło się o nowy tytuł. Mowa o "Szklanym Wymiarze", magazynie dla pracowników Grupy Saint-Gobain Glass w Polsce.



2016-07-12

— 122 dzieci z 19 krajów, pełne trybuny i prawdziwa eksplozja radości - tak przebiegał finałowy występ młodych artystów w ramach festiwalu Brave Kids 2016 we wrocławskiej Hali Stulecia.



2016-07-01

— Już od lipca szklane inspiracje marki Glass Polska można śledzić w nowych kanałach mediów społecznościowych. Wszystkich zainteresowanych tematyką szkła zarówno we wnętrzach jak również w architekturze zapraszamy na instagram.com/glassolutions.pl oraz pinterest.com/saintgobainPL




Copyright © Agencja Royal Brand Public Relations Polityka prywatności :: Mapa strony :: Kontakt :: RSS