Royal Brand Public Relations - nagłówek strony głównej

Public relations

Strategia skutecznego biznesu
Strategia komunikacyjna to niezwykle istotny element zarządzania przedsiębiorstwem. Planowanie każdej z nich rozpoczynamy od analizy pozycji firmy i jej otoczenia, adaptując proponowane rozwiązania do warunków rynkowych i branżowych, w tym konkurencji. Naszym zadaniem jest stworzenie strategii, która pozwoli w pełni wykorzystać możliwości marki i efektywnie wesprze założone przez Klienta cele biznesowe.

Media relations

  • Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z dziennikarzami
  • Tworzenie strategii komunikacji firmy/marki w mediach
  • Organizacja konferencji i spotkań prasowych
  • Kreowanie wizerunku ekspertów w mediach
  • Oprawa medialna wydarzeń, konferencje i spotkania prasowe
  • Prowadzenie profesjonalnego Press roomu
  • Komunikacja medialna w kryzysie Monitoring mediów
czytaj więcej 

Internet PR i Social Media

  • Opracowywanie strategii komunikacyjnej w Internecie
  • Usługi B2C: zarządzanie informacją o marce w mediach społecznościowych
  • Budowanie trwałych relacji z grupami docelowymi
  • Zarządzanie reputacją marki on-line
  • Prowadzenie Biura Prasowego
  • Kreacja e-newsletterów
  • Opracowanie materiałów na stronę internetową
  • Monitoring zasobów internetowych
czytaj więcej 

Brand PR

  • Tworzenie i realizacja strategii launchingu produktów
  • Budowa świadomości marki w mediach
  • Umacnianie pozycji marki na rynku
  • Opieka nad wizerunkiem marki
  • Re-branding
  • Aktywne wsparcie strategii sprzedażowych i marketingowych firmy
czytaj więcej 

PR korporacyjny

  • Prowadzenie audytu komunikacyjnego firmy
  • Tworzenie kompleksowych strategii PR dla firm i instytucji
  • Special event
  • Kreowanie wizerunku zarządu
  • Expert positioning
  • Komunikacja B2B
  • Community relations
  • Kampanie CSR
  • Doradztwo w tworzeniu wizerunku firmy
czytaj więcej 

Komunikacja wewnętrzna

  • Audyt potrzeb komunikacyjnych wewnątrz organizacji
  • Przygotowanie strategii komunikacji wewnętrznej (misja i wizja firmy)
  • Programy lojalnościowe, integracyjne dla pracowników
  • Wydawnictwa firmowe (gazetki firmowe, newslettery, strony WWW)
  • Wydarzenia specjalne dla pracowników (dni otwarte, szkolenia, konferencje, gale, imprezy okolicznościowe)
  • Przygotowywanie listów do pracowników, wystąpień firmowych
  • Kompleksowe doradztwo z zakresu komunikacji wewnętrznej
czytaj więcej 

Planowanie i zakup mediów

  • Profesjonalne doradztwo w planowaniu mediów
  • Budowanie strategii medialnej w oparciu o konkretne nośniki, harmonogram emisji reklam, cele medialne i parametry kampanii oraz budżet Klienta
  • Zakup mediów
  • Ocena efektywności kampanii reklamowej/ Analizy post buy
czytaj więcej 
Aktualnośći

2016-06-07

— Za niespełna dwa tygodnie rusza siódma edycja festiwalu Brave Kids, który powstał z myślą o młodych aspirantach sztuk pięknych.



2016-05-14

— Wiosenne miesiące niezwykle obfitują w kolejne wydania biuletynów firmowych. Dlatego nasz zespół ds. wydawnictw pracuje pełną parą. Nowe numery Lepiej Razem oraz Sygnałów już gotowe a przygotowujemy się do całkiem nowych wydań.



2016-05-09

— Zatroszczymy się o nowoczesne spojrzenie na bogatą, bo aż 225 letnią tradycję, Polskich Fabryk Porcelany. Od 1 maja do grona naszych Klientów dołączyły Polskie Fabryki Porcelany "Ćmielów" i "Chodzież" S.A.



2016-04-23

— Dzień Książki w Pasażu Grunwaldzkim już za nami, a atrakcje mu towarzyszące były prawdopodobnie jednymi z ciekawszych tego dnia we Wrocławiu. Dzięki naszemu wsparciu, 23 kwietnia, w centrum gościli Beata Pawlikowska, Marek Krajewski oraz Nadia Szagdaj.




Copyright © Agencja Royal Brand Public Relations Polityka prywatności :: Mapa strony :: Kontakt :: RSS